En Sevdiğim Nemlendirici ve Lipbalm Markası: Neutrogena !

11:26 Unknown 0 Comments

Herkese Selamlar,

Yine her bayanın vazgeçilmezi olan 2 üründen bahsetmek istiyorum; Nemlendirici ve Lipbalm diye dillere düşen dudak koruyucu. Makyaj yapmayı sevsek de sevmesek de genelde çoğumuz bir nemlendirici krem ve dudak koruyucu kullanırız, hele ki kış aylarında. Bana sorarsanız 4 mevsim lipbalmsız ve nemlendiricisiz yaşamayan birisiyim çünkü cildim kuru :( 

Birçok markayı denedikten sonra ki hala eminim denemediklerim vardır; evet bu markanın ürünlerini kullanabilirim, işime yarıyor dediğim " Neutrogena" nemlendirici ve lipbalmdan bahsetmek istiyorum.


(alıntıdır)


Öncelikle Neutrogena markasının birçok nemlendirici çeşidi var fakat benim en sevdiğim yukarıdaki fotoğrafta gördüğünüz ürünü. Ben mavi kapaklı olanı çantamdan ayırmıyorum, ama parfümsüz olmasını tercih ederseniz; kırmızı kapaklı olanı da seçebilirsiniz.

Çoğu nemlendirici markasını kullanmanızdan 2 saat sonrasında ya da gün boyu için ben pek etkisinin kaldığını düşünmüyorum. Tabii ki birçoğu geçici nem veren ürünler ve onarıcı değiller. Ama onarıcı olmasını isterseniz ve cildiniz nem konusunda ciddi olumsuz reaksiyonlar veriyorsa elbette öncelikle bir dermatologla görüşüp, tavsiye ettiği ürünleri kullanmanız gerek. Ama günlük ve genel kullanım için orta kurulukta olan cildim için kullandığım Neutrogena nemlendirici el kremini kesinlikle tavsiye ederim. Vazelin kıvamındaki yoğun yapısına rağmen emilimi çok iyi, bıraktığı hissiyat ipeksi, yapış yapış değil, uzun süreli kalıcılıkta ve yumuşaklıkta. Etkisini uzun süre göstermesi en sevdiğim özelliği, çünkü sürekli tekrarlamayı sevmiyorum. Özellikle kış aylarında olmak üzere orta kurulukta olan cildiniz için kesinlikle uygun olduğunu düşünüyorum, tabii ki beklentilerinize göre bu değişir fakat performans açısından hakkını veren bir ürün.

(alıntıdır)


Gelelim lipbalm tavsiyeme ki bu 2 Neutrogena ürününü beraber satın almıştım, bu nedenle ikisini birlikte anlatmak istedim:)  Biliyruz ki dudakların çatlaması demek, bayanlar için bir eziyet, gülümserken sinir bozar, ruj sürseniz katmanlı, parça parça görüntü, pürüzsüzlükten uzak; özetle gıcık bir durum:) Bazen yine kullanılan ilaçlardan ileri gelir, Mevsimsel değişimler, beslenme vs derken, sağlıksız bir görüntü verir. Ve bu yüzden bence bakımı önemli.

Neutrogena markasının klasik lipbalmı; bu ürünün güneş koruma faktörü olması da yaz ayları için güzel bir tercih. Açıkcası blistex markasının lipbalmlarını seviyorum ki onların bu ürünle başa baş olduğunu düşünüyorum. Ama nedense, içeriklerini çok iyi bilmesem de neutrogena bana biraz daha yakın geliyor.  Bir de Blistex markasındaki lipbalmlar sanki daha hızlı bitiyor:) Ve asansörlü yapıları biraz hızlı bozuluyor. Sonunu göremediklerim var :) Bu yüzden sanki bana uzun süre gidiyormuş gibi gelen, fiyat/performans bakımından başarılı ve sonucu da güzel olan bir ürün olduğunu düşündüğüm "Neurogena Lipbalm"ı kullanmanızı öneriyorum.

Nemlendirici konusunda vazgeçilmezlerimiz olanlar için küçük tavsiyelerim bunlar. Denemenizi öneriyorum. Tabii ki bu ürünlerde başarılı sonuç almak, cilt tipiniz ve beklentinizle de çok alakalı. Ayrıca nemlendirmenin yanı sıra onarıcı ürünler isterseniz Bepanten ürünleri yazımı da inceleyebilirsiniz.

Bir not; nemlendiricilerin daha etkili olması ve daha iyi sonuç vermesi için arada bir dudak peelingi yapmayı unutmayın, sadece zeytinyağı, bal ve toz şeker karışımı yaparak dudaklarınızdaki ölü derilerden kurtulabilirsiniz:)

Mutlu, güzel, sağlıklı günlerde görüşmek üzere:)




0 yorum:

Labels

100% Natural Origin Powder 2016 7/24 saç kremi alışkanlıklar alışveriş allık Antoine de Saint-Exupéry arama motoru optimizasyonu aydınlatıcı bakımı balms bayan bayan parfümü beğenmediğim ürünler bepanten bepanthen bepanthol blog blog içeriği blog yazısı blogger bordo ruj cc cream cc krem chloe chloe love cildinize cilt cilt bakımı cilt için yararlı yağlar cilt ve bakım kremi clinique crystal noir çiçeksi Dirty Works dirty works face scrub dizayn dudak bakımı dudak koruyucusu e vitamini e vitamini faydaları eczane ürünleri edp edt efsane koku el kremi el ve yüz kremi essence essence kaş jeli eye cream far paleti Farkındalık favori favori the balm ürünleri faydaları faydalı yağlar film film önerisi film tavsiyesi Flormar flormar oje kurutucu sprey fondoten fondoten etkili pudra fratboy allık gloss ruj golden rose golden rose ruj golden rose velvet matte ruj google görsel göz göz çevresi bakımı göz kremi gül makesi güzellik H&M hand cream harika hayat hayata dair hikaye huzur içerik ilk paragraf internet john frida john frida saç kremi kalıcı koku kalıcı parfüm karışım kaş jeli kayısı çekirdeği özlü peeling kaynak kazak keşke dememek için kıvırcık saçlar için kür koku kozmetik kremi kuru cilt kuru saçlar için saç bakım kürü küçük prens küçük prensten alıntılar Le Petit Prince like likit mat ruj lipbalm lolita lolita lempicka feminine love makyaj makyaj bazı makyaj temizleme maske mat ruj maybelline maybelline the falsies push up drama rimel meet matte mineral pudra miss diary missdiary moda moisture mask mükemmel bukleler mükemmel koku Narciso Rodriguez Narciso Rodriguez for Her natural nemlendirici neutrogena Neutrogena Tek Adımda Makyaj ve Yüz Temizleme Jeli neutrogena ürünleri nurhan ulukan oje oje kurutucu oje kurutucu sprey one öneri özel özgün pantene pantene belirgin bukleler pantene mükemmel bukleler pantene saç kremi parfum parfüm paylaşım peeling plus krem psikoloji pudra pudralı pudramsı rimel rose ruj saç bakım kürü saç bakım ürünü saç bakımı saç kremi saç kürü SEO sevil sivilce karşıtı sprey süresiz ajanda şeftali tonlarında ruj tavsiye tavsiye etmiyorum tekinacar tha balm nude tide far paleti the balm the balm far paleti the balm hot mama allık the balm meet matte charming the balm ürünleri The Finest Hours transparan pudra uzun saçlar için kürler ürün yorumu velvet matte versace versace crystal noir vintage wet n wild wet n wild far paleti yararlı yağlar yaşam yazı başlığı yeni yıl yorum youtuber yves rocher yves rocher peeling yves rocher pudra Zor Saatler