Vazgeçilmez kokulardan; Chloe Love !

14:07 Unknown 9 Comments




Aşkın en masum hali= Chloe Love desem hiç de abartmış sayılmam…

Bu koku yıllarca kullandığım ve daima başucu parfümüm olarak kalacak  nadide kokulardan birisi. Bu aralar çevremde çok fazla kokusunu aldığım için kendisini değiştirdiğim ama asla ihanet etmeyeceğim için yine kenarda ona ait yerde beklettiğim parfümüm…

Chloe markası kokularında genellikle sade bitişler sergilemekte… Chloe Love da onlardan birisi. Çiçeksi pudramsı bir kombinasyonu olan bu koku gerçek anlamda farkedilir ve yalın. Evet hem sade hem de farkedilir olmak zordur ve bu kokuda bence bunu başarmışlar. Tabii ki koku ciddi manada zevk meselesi. Bu sebeple beğenmeyenlerin olması da olağan bir durum. Fakat parfüm kokusunun kişiden kişiye farklılaşması, bana göre ciltteki yağ oranıyla tamamen ilişkili ve dolayısıyla bir koku herkeste aynı kokmayabiliyor. 

Chloe Love aslında ilk sıkıldığında plastik enteresan bir koku verse de sonrasındaki o çiçeksi pudramsı havası enfes.

Ben bu kokunun gerçekten masumluğu ve saflığı ifade ettiğine inanıyorum. İnsanların “ temiz koku” olarak ifade etmesinin nedeni de bu sebepten olsa gerek. Çiçeksilikten çok dediğim gibi enteresan ve tarif edilemeyen bir sade havası olan Chloe Love bence “class” denilen kokulardan.

Vintage, soft ve fresh tarzı seven insanlara tavsiye edebileceğim türden. Ağır ve odunsu kokuları tercih edenlerin ilgisini çekeceğini düşünmemekle beraber, denemelerini tavsiye ediyorum. Çünkü farklı, farkedilir ve rahat hissettiren bir koku.

Kalıcılığına gelince; ben hem açık parfüm versiyonunu hem de orjinalini kullandım. Orjinalinde kokunun güzelliğini elbette ki daha net alıyorsunuz. Tenle bütünleşmesi açık parfümde bulamayacağınız bir şey. Fakat açık olarak da  DP den tercih ederseniz oldukça tatmin edici. Kalıcılık hem DP hem de orjinalinde orta derecede. Ama DP de biraz daha kokunun başlangıcındaki plastiklik ağır basıyor. Tavsiyem; orjinal.

Chloe Love için  www.sevil.com.tr adresinde içerik hakkında şöyle yazılmış;

Doğuştan gelen zarafete sahip kadını sembolize eden Love Chloe, cildi bir bulut gibi yumuşatan çiçeksi bir koku. Pudramsı bir auraya sahip olan kokunun tepe notasında yer alan buzlu pembe biber ile portakal çiçeği kokuyu canlı ve hayat dolu kılıyor. Kalp notasındaki saf menekşe ve çiçek notaları tene adete ışık saçıyor. Kokunun şiirsel notası leylak, sümbül ve mor salkımdan oluşuyor ve kedi otu çiçeği ile birleşiyor. Arka planda yer alan musk ve pirinç unu notaları sonlandırıyor. Koku adeta tende bir araya gelen bir çiçek buketi hissi yaratıyor.”


Ben de açıkcası bir kokudan kolay kolay sıkılan birisi değilimdir ve bu nedenle parfüm çeşitim de azdır. Bu belki daha kararlı görünse de, takıntı da olabilir :) Çünkü kokunun o insanla bütünleştiğine inanan birisi olarak, kolay kolay sevdiğim kokudan sıkılmam ve vazgeçmem. Chloe Love da sıkılmayacağınızı düşündüğüm bir koku. Kesinlikle soran çok fazla oluyor. Ama bazen kokuyu öyle sahipleniyorsunuz ki söyleyesiniz gelmiyor :))

Chloe Love bence vazgeçilmez, parfümler arasında class denebilcek, yalın, farklı ve zor bir koku.

Hayatımda bir köşede asil kokusuyla daima kalacak olan marka.


Ve son olarak, Chloe Love; zor severim, kolay vazgeçmem diyenlerin kokusu…

9 yorum:

  1. dün dp aldım kullanamadım henüz merak ediyorum teşekkürler tavsiyen :)için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DP deki versiyonu da oldukça kalıcı ve güzel :) Umarım memnun kalırsınız :)

      Sil
  2. Çok açıklayıcı ve akıcı anlatmışsınız bence çok başarılısınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlginiz ve beğeniniz için çok teşekkür ediyorum. :)

      Sil
  3. Yorumunuzu ve yazınızı okudum ben de tam netten parfüm bakıyordum
    Sadelik ve temizlikten yanayım her zaman boğmayan ve etkili kokulat:))))
    Teşekkür ediyorum bana fikir oldu bu😊
    Sevgiler
    Bu arada son zamanlarda ilgilenemesem de benim de bir blogum var belki İlginizi çeker diye düşündüm
    Görüşmek üzere. ..
    fulyapimlezzetler.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Yorumunuzu ve yazınızı okudum ben de tam netten parfüm bakıyordum
    Sadelik ve temizlikten yanayım her zaman boğmayan ve etkili kokulat:))))
    Teşekkür ediyorum bana fikir oldu bu😊
    Sevgiler
    Bu arada son zamanlarda ilgilenemesem de benim de bir blogum var belki İlginizi çeker diye düşündüm
    Görüşmek üzere. ..
    fulyapimlezzetler.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Harika ve kalıcı bir koku dp den aldım

    YanıtlaSil
  7. yazınız harika alberto sego parfümlerini de inceler misiniz bilgilensek

    En iyi açık parfüm

    YanıtlaSil

Labels

100% Natural Origin Powder 2016 7/24 saç kremi alışkanlıklar alışveriş allık Antoine de Saint-Exupéry arama motoru optimizasyonu aydınlatıcı bakımı balms bayan bayan parfümü beğenmediğim ürünler bepanten bepanthen bepanthol blog blog içeriği blog yazısı blogger bordo ruj cc cream cc krem chloe chloe love cildinize cilt cilt bakımı cilt için yararlı yağlar cilt ve bakım kremi clinique crystal noir çiçeksi Dirty Works dirty works face scrub dizayn dudak bakımı dudak koruyucusu e vitamini e vitamini faydaları eczane ürünleri edp edt efsane koku el kremi el ve yüz kremi essence essence kaş jeli eye cream far paleti Farkındalık favori favori the balm ürünleri faydaları faydalı yağlar film film önerisi film tavsiyesi Flormar flormar oje kurutucu sprey fondoten fondoten etkili pudra fratboy allık gloss ruj golden rose golden rose ruj golden rose velvet matte ruj google görsel göz göz çevresi bakımı göz kremi gül makesi güzellik H&M hand cream harika hayat hayata dair hikaye huzur içerik ilk paragraf internet john frida john frida saç kremi kalıcı koku kalıcı parfüm karışım kaş jeli kayısı çekirdeği özlü peeling kaynak kazak keşke dememek için kıvırcık saçlar için kür koku kozmetik kremi kuru cilt kuru saçlar için saç bakım kürü küçük prens küçük prensten alıntılar Le Petit Prince like likit mat ruj lipbalm lolita lolita lempicka feminine love makyaj makyaj bazı makyaj temizleme maske mat ruj maybelline maybelline the falsies push up drama rimel meet matte mineral pudra miss diary missdiary moda moisture mask mükemmel bukleler mükemmel koku Narciso Rodriguez Narciso Rodriguez for Her natural nemlendirici neutrogena Neutrogena Tek Adımda Makyaj ve Yüz Temizleme Jeli neutrogena ürünleri nurhan ulukan oje oje kurutucu oje kurutucu sprey one öneri özel özgün pantene pantene belirgin bukleler pantene mükemmel bukleler pantene saç kremi parfum parfüm paylaşım peeling plus krem psikoloji pudra pudralı pudramsı rimel rose ruj saç bakım kürü saç bakım ürünü saç bakımı saç kremi saç kürü SEO sevil sivilce karşıtı sprey süresiz ajanda şeftali tonlarında ruj tavsiye tavsiye etmiyorum tekinacar tha balm nude tide far paleti the balm the balm far paleti the balm hot mama allık the balm meet matte charming the balm ürünleri The Finest Hours transparan pudra uzun saçlar için kürler ürün yorumu velvet matte versace versace crystal noir vintage wet n wild wet n wild far paleti yararlı yağlar yaşam yazı başlığı yeni yıl yorum youtuber yves rocher yves rocher peeling yves rocher pudra Zor Saatler