Dirty Works Dünyasından 3 Ürün !

12:56 Unknown 0 Comments




Merhabalar,

Bu yazımda sizlere Dirty Works markasının 3 ürününden bahsetmek istiyorum; göz kremi, el kremi ve maskesi, ki içlerinde benim için en önemlisi göz kremi. Onun içeriğini daha detaylı tutmaya çalışacağım. 


Öncelikle Dirty Works Hand Cream'den bahsetmek istiyorum. Bu ürünü kullandığımda tabii ki ilk tepkim harika koktuğuyla ilgili oldu. Ürünün çok fazla ve güzel kokması parfüm içeriğinin fazla olduğunu gösterse de el kremi olduğundan ötürü çok önemsemedim. Ne de olsa ellerimizin güzel kokmasını isteriz değil mi :) Diğer güzel yanı da bu kokunun oldukça kalıcı olması...


Güzel kokusundan ziyade diğer bizi ilgilendiren kısmı nasıl nemlendirdiği. Dirty Works Hand Cream gerçekten güzel ve yoğun bir nemlendiriciliğe sahip. Benim cildim kurudur ve sürekli nemlendirici krem kullanmak zorunda kalırım. Gün içerisinde Dirty Works Hand Cream'den bir kaç defa sürmem yeterli oluyor. Yoğun yapısının aksine, yapış yapış bir bitiş olmuyor aksine güzel bir şekilde elleriniz nemleniyor. 


Bu noktada Dirty Works Hand Cream'ı önerir miyim? Tabii ki öneriyorum ve aralarında ilk bitirdiğim ürün haliyle kendisi oldu ve tekrar almayı planlıyorum. Dirty Works ürünlerini gratislerden temin edebilirsiniz.







Diğer bir Dirty Works ürünü olan Moisture Mask. Bu markanın 3 çeşit maskesi var ama benim tercihim moisture mask'tan yana oldu. Gül kokulu olan bu maske kullanıldığında parlaklık ve yumuşaklık vaad eden bir ürün. 

Maskeyi yüzüme sürdükten 5 dk kadar sonra temizliyorum. Yıkama sonrasında çoğu maskenin yüze verdiği gerginlikten ziyade daha yumuşak ve ışıltılı bir bitiş söz konusu.Hafif gül kokulu olan Dirty Works Moisture Mask yüzü gerçek manada temizliyor. Dilerseniz akşam makyajınızı temizledikten sonra derinlemesine temizlik için kullanabilirsiniz, hayır ben çok üşenirim her gün her gün derseniz de haftada 2-3 kez yapmanız da iyi bir yüz temizliği için yeterli olacaktır :) 
Uygun fiyatlı ve iyi sonuç veren maske istiyorum derseniz, kesinlikle öneriyorum.  




Ve son olarak bahsetmek istediğim Dirty Works ürünü "Eye Cream". Benim Dirty Works markası ürünleri arasında en favori ürünüm bu olsa gerek. Göz çevresini nemlendirirken, şişlikleri indireceğini ve göz çevresinde koyu renk sorunu olanlar için morlukları geçireceğini vaad eden bu ürünü yalnızca göz çevresini nemlendirmesi için kullanıyorum. Gerçek manada içeriğinde herhangi bir anti-age içermeyen ve kuru göz çevresini güzelce nemlendiren bu ürünü; genç yaş gruplarına ve göz çevresinde kuruluk şikayeti olanlara kesinlikle öneriyorum. Göz çevrenizi nemlendirmek istiyor ve bunun haricinde büyük beklentileriniz yoksa, bu kremi tavsiye ederim. Tabii ki ileri yaş grupları için yeterli bir krem olmayacaktır. Dediğim gibi genç yaş grubu göz çevresindeki kuruluğu gidermek ve canlı bir görünüm elde etmek istiyorsa; Dirty Works Eye Cream'i kesinlikle tavsiye ediyorum. 

Ürün tam aradığım üründü ve aldığımda ilk denememle çok memnun kaldım. Göz çevrenize, diğer el ve yüz nemlendiricilerini tabii ki kullanmanızı tavsiye etmiyorum ki zaten bende yanma yapıyor. Bu ürünün diğer güzel tarafı da şu; makyajınızı temizledikten sonra ya da herhangi bir sebepten göz çevrenizde yanma varsa bu kremi sürerek o yanma hissini yatıştırıyor ve rahatlatabiliyorsunuz.

Diğer yandan ürünün ambalajı haliyle ufak ama ufak olmasıyla beraber yeterinde bereketli çıktı. Uzun süredir kullanıyorum ve henüz bitmiş değil. 

Fiyat-performans bakımından gerçekten göz kremi olarak uzun süre kullanabileceğim bir ürün. 

Son olarak diyeceğim şu ki; şimdiye kadar kullandığım tüm Dirty Works ürünlerinden memnun kaldım ve olumsuz bir etkisini görmedim. Kullandığım 3 ürünü de başta göz kremi olmak üzere kesinlikle tavsiye ediyorum. 

Şimdilik bu kadar...

Mutlu kalın...



0 yorum:

Labels

100% Natural Origin Powder 2016 7/24 saç kremi alışkanlıklar alışveriş allık Antoine de Saint-Exupéry arama motoru optimizasyonu aydınlatıcı bakımı balms bayan bayan parfümü beğenmediğim ürünler bepanten bepanthen bepanthol blog blog içeriği blog yazısı blogger bordo ruj cc cream cc krem chloe chloe love cildinize cilt cilt bakımı cilt için yararlı yağlar cilt ve bakım kremi clinique crystal noir çiçeksi Dirty Works dirty works face scrub dizayn dudak bakımı dudak koruyucusu e vitamini e vitamini faydaları eczane ürünleri edp edt efsane koku el kremi el ve yüz kremi essence essence kaş jeli eye cream far paleti Farkındalık favori favori the balm ürünleri faydaları faydalı yağlar film film önerisi film tavsiyesi Flormar flormar oje kurutucu sprey fondoten fondoten etkili pudra fratboy allık gloss ruj golden rose golden rose ruj golden rose velvet matte ruj google görsel göz göz çevresi bakımı göz kremi gül makesi güzellik H&M hand cream harika hayat hayata dair hikaye huzur içerik ilk paragraf internet john frida john frida saç kremi kalıcı koku kalıcı parfüm karışım kaş jeli kayısı çekirdeği özlü peeling kaynak kazak keşke dememek için kıvırcık saçlar için kür koku kozmetik kremi kuru cilt kuru saçlar için saç bakım kürü küçük prens küçük prensten alıntılar Le Petit Prince like likit mat ruj lipbalm lolita lolita lempicka feminine love makyaj makyaj bazı makyaj temizleme maske mat ruj maybelline maybelline the falsies push up drama rimel meet matte mineral pudra miss diary missdiary moda moisture mask mükemmel bukleler mükemmel koku Narciso Rodriguez Narciso Rodriguez for Her natural nemlendirici neutrogena Neutrogena Tek Adımda Makyaj ve Yüz Temizleme Jeli neutrogena ürünleri nurhan ulukan oje oje kurutucu oje kurutucu sprey one öneri özel özgün pantene pantene belirgin bukleler pantene mükemmel bukleler pantene saç kremi parfum parfüm paylaşım peeling plus krem psikoloji pudra pudralı pudramsı rimel rose ruj saç bakım kürü saç bakım ürünü saç bakımı saç kremi saç kürü SEO sevil sivilce karşıtı sprey süresiz ajanda şeftali tonlarında ruj tavsiye tavsiye etmiyorum tekinacar tha balm nude tide far paleti the balm the balm far paleti the balm hot mama allık the balm meet matte charming the balm ürünleri The Finest Hours transparan pudra uzun saçlar için kürler ürün yorumu velvet matte versace versace crystal noir vintage wet n wild wet n wild far paleti yararlı yağlar yaşam yazı başlığı yeni yıl yorum youtuber yves rocher yves rocher peeling yves rocher pudra Zor Saatler